LinseyKortlever.reismee.nl

Safari weekend

Hallo allemaal,

Zo is er alweer een week voorbij. Tijd vliegt hier. Het is nog steeds erg leuk op het project, ik leer de kinderen ook steeds beter kennen dus kan beter op ze inspelen.

Dit weekend ben ik drie dagen weggeweest. De eerste dag heb ik een safari gedaan. Was super leuk, veel dieren gezien. 's avonds ook nog naar een beach bar geweest en op het strand de melkweg en lichtgevend plankton gezien. Was heel gaaf. De volgende dag heb ik met olifanten gewandeld! Wat een bijzondere ervaring was dat. Echt heel leuk om zo dicht bij zo'n groot dier te zijn en ze aan te raken. Zondag heb ik dat nog eens mogen ervaren. Toen heb ik namelijk een cheetah geaaid en mooie foto's met ze de cheetahs gemaakt. Verder zijn we terug gereden door de garden route, wat een mooi land is dit toch. De groep was erg gezellig dus heb erg genoten dit weekend.

Vandaag weer fijn gewerkt met de kinderen. Volgende week hebben ze vakantie. Zoals jullie lezen gaat het dus goed hier en geniet ik erg. Nu alweer de derde week dus de weken vliegen om. Tot het volgende bericht maar weer!

Liefs Linsey

Reacties

Reacties

René van Dongen

Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
Inderdaad gaan de weken dan hard.
(Wel een beetje stil hier hoor ????)
Veel plezier en genieten maar weer ????????

René van Dongen

Die ????? zijn plaatjes/ smiley's, maar die komen niet door zie ik, ha ha

Henny

Wat een geweldige ervaring weer! Genieten!!
Veel plezier verder!

Oma Boudewijns

Wat een bijzondere belevenissen,fijn dat je er zo van geniet! Groeten ook van opa.

Linsey

Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Groeten!!

Marjo

Fijn om weer iets van je te lezen, bijzonder allemaal!
Veel plezier nog de resterende weken!!

Piet

Super om dit alles te mogen ervaren. Ben best wel een beetje jaloers!
Geniet nog maar lekker de komende weken!

Arie van Dongen

Hoi Linsey, toch een beetje jaloers op je?. Wat geweldig om zo dicht bij de grootste en machtigste dieren te mogen komen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat de groep ook leuk is. Geniet van al het moois daar en energie doe je genoeg op met het werk. Veel plezier en succes verder.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active