LinseyKortlever.reismee.nl

Vakantie

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik al meer dan 3 weken hier. Deze week hebben de kinderen vakantie en ik dus ook. Afgelopen zaterdag ben ik op tour geweest naar cape point en kaap de goede hoop. Was een erg leuke dag. Kaap de goede hoop was erg mooi en heb ook de pinguïns in Simons Town gezien. Onderweg nog gestopt op een aantal mooie uitzichtpunten dus was een geslaagde dag. Zaterdagavond zijn we met iedereen van het hostel naar een benefietconcert geweest voor mensen die verslaafd waren aan drugs. Was een heel bijzondere avond. Veel goede zangers en zangeressen en er werd mooi gesproken door de mensen. Ze vonden het erg bijzonder dat er zoveel mensen uit Europa naar hun avond waren gekomen dus dat was erg leuk. Zondag zijn we naar Camps Bay beach geweest. Erg mooi strand. Gisteren ben ik naar de botanische tuinen geweest. Was een mooi park en lekker om even weg te zijn uit de drukte van de stad. Verder ga ik vandaag weer naar het strand want het is erg warm hier nu dus nog even van genieten. Van de week wordt het weer koeler. Donderdag ga ik samen met nog een meisje naar het SOS kinderdorp om daar een dagje te helpen en te spelen met de kinderen. Dus ben benieuwd hoe dat zal worden. We hebben wat leuke dingen gekocht en wat lekkers om te snoepen dus komt vast goed. Verder deze week even lekker relaxen en opladen voor de laatste twee werkweken op het project. Voor ik het weet ben ik weer thuis. Nog even lekker genieten van dit mooie land en alle gezellige mensen hier.

Liefs Linsey

Reacties

Reacties

Piet

Fijn om te horen dat alles goed gaat.
Ik denk dat de kinderen in het SOS kinderdorp heel blij zullen zijn dat jullie komen helpen en spelen. Geniet ervan!!
We missen je enorm maar geniet nog maar even lekker van de laatste weken. Kus van ons

René en Marjo

Wat een leuke en bijzondere ervaringen weer. Je komt niet uitverteld als je straks weer terug bent. Maar eerst nog even genieten van alle mooie dingen en de mensen daar. Groetjes

Henny

Veel plezier!
Geniet er nog maar van!!

Oma en opa Boudewijns

Wat een leuke vakantie belevenissen.
Geniet nog van je laatste werkweken!
Groeten en liefs van ons beiden.

Anneke

Jeetje wat beleef je een hoop. Hele mooie en leuke dingen. Hartstikke leuk!! Veel plezier weer verder en geniet ervan xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active