LinseyKortlever.reismee.nl

Verjaardag

Hallo allemaal,

Inmiddels is de vakantie alweer voorbij! En toen was het maandag en ook nog eens mijn verjaardag. Maar eerst nog even over de vakantie. Ik ben samen met Caro de tafelberg opgeweest, ja ja met mijn hoogtevrees. Het uitzicht was erg mooi, het weer erg goed en we hebben mooie foto's gemaakt. Was een top middag. Donderdag naar het SOS dorp. Was een hele bijzondere dag. Ik heb geholpen in een huis; baby aangekleed, eten gegeven en de kast opgeruimd. Daarna hebben we met de kinderen buiten gespeeld en heb ik alle kinderen gesminkt. Vonden ze erg leuk. Maar hoe het leven van de kinderen daar is, is moelijk te beschrijven. Het was in elk geval een emotionele dag waarbij we weer even gezien hebben hoe fijn het is als je opgroeit in een liefdevol gezin. Vrijdag naar de Green market geweest, wat souvenirs gekocht en 's middags naar aquarium geweest. Dit weekend verder lekker relax gedaan. Boottochtje door de haven gemaakt bij waterfront en lekker gegeten. En toen was het dus vandaag, mijn verjaardag. Het was een hele mooie en bijzondere maar ook gekke dag. Mijn eerste verjaardag dat ik niet thuis bij mijn familie en vrienden was. Maar ook een dag waarop ik veel liefde heb gevoeld van allemaal bijzondere mensen hier. Allereerst de kinderen en collega's van mijn project. De kinderen hebben voor me gezongen en me geknuffeld. Een jongen heeft zelfs een tuintje voor me gemaakt buiten omdat het mijn verjaardag was, zo lief. De meiden van het hostel hebben me onwijs verwend, heb een heel mooi zilveren kettinkje gekregen met een hanger van Afrika eraan. Zo'n speciale herinnering. Vanavond hebben we cakejes gegeten, ook voor Marzias verjaardag want die is morgen jarig. Iedereen heeft vanavond voor me gezongen. Heel lief! En dan heb ik het nog niet eens over alle lieve berichten op Facebook en WhatsApp vanuit Nederland en van de mensen die ik hier al heb ontmoet. Heb me heel erg jarig gevoeld! Bedankt iedereen!

Liefs Linsey

Reacties

Reacties

Bert en Adrir

Gefeliciteerd met je verjaardag meid, kan nog net. Liefs Bert en Adrie

Piet

Fijn om te horen dat je toch een hele leuke verjaardag heb gehad en dat je zo verwend ben door de meiden in het hostel en door de kinderen op school.
Liefs papa

Henny

Er zijn niet veel mensen die hun verjaardag in Kaapstad kunnen vieren! Fijn dat het een gezellige dag was.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active