LinseyKortlever.reismee.nl

De eerste week zit erop

Hallo allemaal,

Mijn eerste week zit erop. Het was een super leuke eerste week. Het project is erg leuk, ik leer de kinderen in mijn klas nu goed kennen. Het is soms wel heftig en lastig met ze te werken want ze begrijpen heel weinig en praten heel weinig. Ze spreken we veel dingen na. Wat wel grappig is, is dat sommige wel goed kunnen lezen, erg apart want je kan geen gesprek met ze voeren. Ik ondersteun de leraar in de klas. Help met handen wassen van de kinderen en met eten uitdelen etcetera. Verder spelen we buiten met de kinderen. Opvallend is dat de kinderen vooral naast elkaar spelen en niet met elkaar. Verder ben ik dit weekend naar the old biscuit mill geweest; een food markt en wat andere winkels waren dat en naar de green market; soort souvenir markt. Daarna ook nog naar bo kaap geweest, de gekleurde huizen hier in kaapstad. 's avonds lekker uiteten geweest en gisteren naar het strand geweest. Op het strand hadden we een heel mooi uitzicht op de tafelberg. Het posten van foto's op dit blog lukt alleen niet maar dat zal ik op Facebook doen soms. Dit weekend zijn er 5 mensen vertrokken en 8 nieuwe gekomen dus een hoop verloop. De eerste week was dus erg geslaagd. Op naar de komende vijf! Groetjes Linsey

Elise

Lieve lin,

Keep up the good work! :)
En geniet!

Liefs! X

Piet

Hoi Lieverd,
Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Geniet ervan en doe veel leuke dingen daar! We missen je enorm maar we zijn ook super trots op het werk wat je daar doet.
Kus xxx

Anneke

Hoi Linsey leuk om te lezen wat je zoal doet en dat je het zo goed naar je zin hebt. Heel veel plezier nog xx

oma

Nog heel veel plezier en we denken veel aan je! Opa vraagt elke keer naar je! Heel veel kusje van opa en oma

Henny

Leuk dat we zo op de hoogte blijven van wat je doet!
De leerkracht is vast heel blij met jou.

Marjolein

Super gaaf Linsey!! Lekker genieten van alles!!