LinseyKortlever.reismee.nl

Laatste week alweer

Hallo allemaal,

Zo begin je aan een avontuur en zo is je laatse week al weer ingegaan. Dit weekend naar een food markt geweest, naar Castle of Good Hope en naar een winkelcentrum dus leuk weekend gehad.

Op het project is het nog steeds erg leuk. Mijn band met de kinderen wordt steeds sterker, dat is leuk om te merken. Ze komen steeds meer naar me toe en laten zich door mij troosten. Ik kan erg genieten van de kleine dingen die de kinderen doen zoals me spontaan een knuffel geven en ik ben erg trots als ze iets goeds doen of vooruitgang tonen. Soms zijn er ook wel lastige momenten zoals de woede aanvallen van sommige jongens in mijn klas. Eentje gooide zelfs van boosheid zijn schaar op de speelplaats waar anderen aan het spelen waren en een andere weigert elke dag om zijn handen te wassen. Maar ja dat soort dingen horen erbij en elke kleine verbetering wordt gewaardeerd. Ik weet nu al dat ik ze erg ga missen. Net als alle leuke mensen hier in het hostel maar ik heb ook wel weer zin om over een paar dagen weer naar huis te gaan. Deze week ga ik nog lekker genieten van de kinderen, de mensen in het hostel en natuurlijk dit prachtige land. Tot horens.

Liefs Linsey

Reacties

Reacties

Piet

Hoi lieverd, geniet van de laatste dagen en van de kinderen. Tot gauw!

Elise

Hee lieve levensgenieter!

Volgens mij doe je het super daar en waarderen die kids jou net zo veel als jij hen!
Heel veel fijne momenten gewenst in je laatste week!

Lieve groetjes,

Elise

Marjo

Lieve Linsey, geniet ook van je laatste week.

Henny

Ik denk dat de kinderen jou heel erg gaan missen! Je hebt goed werk verricht daar. Ik ben trots op je! Nog even genieten!!

Adrie van dongen

Hoi Lynsey, natuurlijk zal je dat allemaal missen en zij jou ook allemaal, maar je hebt daar een ontzettend leuke en leerzame tijd gehad. Voor jou zijn de herinneringen en foto's die je aan deze tijd doen denken en wie weet komt er in de toekomst nog eens een keer zo'n kans. Het voornaamste is dat je hebt genoten van alles.

Goeie reis terug en weer wennen in dit koude kikkerlandje.

Liefs Bert en Adrie

René

Hoi Linsey, fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt (gehad)
Een prachtige en waardevolle ervaring rijker!
Alvast een heel goede terugvlucht gewenst (hopelijk kun je wat slapen).
Geniet nog van de laatste dag/uren.
Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active